Bestellen

Hoe kan je een bestelling plaatsen?

Ga naar de website, kies de gewenste producten en voeg deze toe aan de winkelwagen. Volg de stappen in het afrekenproces om je bestelling te voltooien.

Zakelijk bestelling? Bedrijven kunnen eventueel een inkooporder mailen. Voorzie je inkooporder van factuuradres, afleveradres, e-mail adres voor de factuur, e-mail adres voor contact en track en trace. We kunnen een referentienummer vermelden op de offerte, pakbon en factuur, handig voor je administratie! Vermeld ons artikelnummer, omschrijving en aantal. De eerste order dient vooruit betaald te worden. Eventuele vervolgorders kunnen mogelijk op rekening.

Team WitWay
Je hebt een bestelling geplaatst, kan je nog een aanpassing doen?

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Wil je je order nog wijzigen? Dit is na plaatsing slechts beperkt mogelijk. Neem zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden. 

Team WitWay
Kan je een voorkeur voor leverdatum aangeven?

Mocht je een voorkeur willen aangeven voor een leverdag of -datum, dan kun je dit vermelden in het opmerkingenveld tijdens het plaatsen van je bestelling. Let op: het aangeven van een voorkeur biedt geen garanties. Uiteraard doen wij wel ons uiterste best om aan jouw verzoek te voldoen.

Specifieke verzoeken omtrent het lossen of andere losinstucties kun je ook noteren in het opmerkingenveld. Wij zullen dit communiceren met de betreffende transporteur en beoordelen of jouw wensen haalbaar zijn. 

Team WitWay
Hoe kan je jouw zending volgen?

Zodra jouw bestelling is verwerkt, kunnen wij de verwachte leverdatum vaststellen. Je ontvangt een e-mail van ons met een track & trace-link. Via deze link kan je jouw zending volgen en de verwachte leverdatum inzien. De dag vóór de levering ontvang je ook een bericht van de vervoerder met een indicatie van het verwachte tijdstip. Dit bericht wordt verzonden via e-mail.

Team WitWay
Wat moet je doen als je een fout heb gemaakt bij het bestellen?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je helpen met het aanpassen van jouw bestelling indien deze nog niet is verzonden.

Team WitWay
Kan je jouw bestelling annuleren?

Ja, het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem contact op met de klantenservice voor hulp.

Team WitWay
Wat als je bestelling beschadigd aankomt?

Neem contact op met onze klantenservice en geef details over de schade. Wij zullen je helpen met het indienen van een claim en het regelen van een vervangend product indien nodig.

Team WitWay
Zijn er verzendkosten verbonden aan je bestelling?

Verzendingkosten variëren afhankelijk van de gekozen producten en het bestelbedrag. De verzendkosten worden in de winkelwagen getoond zodra je een product toevoegd. 

Team WitWay
Hoe kan je betalen voor jouw bestelling?

Je kunt betalen met verschillende methoden, waaronder iDeal, Creditcard, PayPal, en Bankoverschrijving. De beschikbare opties worden weergegeven tijdens het afrekenen.

Team WitWay
x